Vásárlás menete

A rendelés/vásárlás menete (ÁSZF kivonat)

A honlapon háromféle lehetőség van a vásárlásra:
  • regisztráció nélkül (vendégként)·
  • regisztrációval (bejelentkezéssel)
  • Szerződött Partnerként (bejelentkezéssel)

A rendelés/vásárlás vázlatos menete:
  • bejelentkezés/regisztráció (nem kötelező)
  • termék(ek) kiválasztása, keresése
  • termék(ek) kosárba helyezése
  • kosár összesítése (módosítás, visszatérés a vásárláshoz, újbóli összesítés)
  • címek megadása (vagy bejelentkezés/regisztráció)
  • szállítási mód kiválasztása
  • fizetési mód kiválasztása
  • megrendelés véglegesítése
  • visszaigazolás érkezése
  • termék(ek) kiszállítása, átvétele

Bejelentkezés/regisztráció: ha szeretné, hogy a webshop megjegyezze a megrendeléshez szükséges adatait (név, címek, stb.), érdemes regisztrálni. Regisztrációkor meg kell adni a vevő e-mailcímét és egy 6 jegyű, betűből és számokból álló jelszót. Bejelentkezni a megadott e-mailcímmel és jelszóval lehet. Regisztrált Vevő személyes adatai
bármikor módosíthatók bejelentkezés után a http://kavekikoto.hu/my-account oldalon.

Regisztráció után a bejelentkezéskor a Vevő adatai automatikusan betöltődnek, de a pénztárnál módosíthatók.
Lehetőség van a korábbi rendelések megjegyzésére és újrarendelésére is.
Bejelentkezni a vásárlás során a megrendelés véglegesítése előtt bármikor lehetséges.
Elfelejtett jelszó esetén a Elfelejtett jelszó szövegre kattintva kérhet új jelszót megadott e-mailcímére. Jelentkezni lehet hírlevélre a megfelelő négyzet bejelölésével.

Szerződött Partner lehet vállalkozás, gazdasági társaság vagy munkaközösség. Egyedi szerződés létrejötte után egyénenkénti regisztráció szükséges, majd a szerződéskötéskor kapott Szerződött Partnerkód megadása. A regisztráció és a bejelentkezés a fentiekkel megegyező módon működik, csak a Szerződött Partnerkód megadásának szükségességében tér el.

A termékek kiválasztása/keresése többféle módon történhet. A felső menüsorban a főkategóriák láthatók. A kurzor ráhelyezésekor legördülő menüben jelennek meg az alkategóriák. Rákattintáskor az adott fő- vagy alkategória összes terméke megjelenik a terméknézetben, ahol név szerint vagy ár szerint rendezhető sorrendjük. Több megjelenítendő termék esetén gördítésssel és lapozással lehet haladni a terméknézetben. Ugyanezt megtehetjük a terméknézet bal oldalán lévő függőleges menüsornál is. Ha a kiválasztott termékre mozgatjuk a kurzort, kiemelés történik, amely után a képre kattintva a termék adatlapja jelenik meg, vagy választható a “Kosárba” felirat, amellyel azonnal hozzáadható a kosár tartalmához a termékből rendelhető legkisebb mennyiség. Előugró ablak tájékoztat erről, amelyben a “Kosár megtekintése” szövegre kattintva a teljes kosártartalmat megtekinthetjük, vagy a “Bezárás”-t választva folytathatjuk a vásárlást.

Az oldal tetején jobb oldalon látható “Kosár” felirat és ikon mellett zárójelben jelenik meg az eddig kosárban lévő termékek összes mennyisége, rákattintva előugró ablak mutatja felsorolva a kosárban lévő termékeket, vagy választhatjuk a “Pénztár” gombot, amely a Pénztárhoz navigál.

A Pénztár oldalon részletesen jelennek meg a kosárba helyezett termékek, itt módosíthatjuk a mennyiséget, vagy teljesen törölhetjük az adott terméket. (Az összes termék esetén “Nincs termék a kosaradban!” üzenet jelenik meg, majd a “Vásárlás folytatása” gombra kattintva lehet visszatérni a főoldalra. A termékek összesítése alatti sávban van lehetőség a kuponkód vagy a Szerződött Partnerkód megadására. Jelentkezni lehet hírlevélre a megfelelő négyzet bejelölésével.

A “Cím megadásánál” megadhatunk számlázási és szállítási címet. Ha bejelentkeztünk, a címadatok automatikusan betöltődnek, de módosíthatók. A nem regisztrált vevő esetén az adatok csupán az adott rendeléshez lesznek rögzítve. Szállítási cím csak Magyarország határain belüli cím lehet, ettől eltérő adatok megadása esetén a szerződés nem jön létre.

A “Szállítás” címszó alatt választható a szállítási mód:

FOXPOST csomagautomatán keresztül. Csomagautomata csak a megjelenő listából választható. A szállítás díja 990 Ft, 30 000 Ft kosárérték felett a szállítás díjmentes. Ha a csomag megérkezett a kiválasztott automatába, SMS-ben értesítést kap róla. Az üzenetben szereplő, egyedi, csak Ön által ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő fiókját. Az utánvétes fizetési mód választása esetén a csomag átvételekor kell fizetni bankkártyával, ennek felára 490 Ft (a megrendelés véglegesítésekor a visszaigazolás végösszege tartalmazza).

Házhozszállítás.
Szállítás csak Magyarország határain belül kérhető. A szállítás díja 2490 Ft, 30 000 Ft kosárérték felett a szállítás díjmentes. Az utánvétes fizetési mód választása esetén a csomag átvételekor kell fizetni, ennek felára 490 Ft (a megrendelés véglegesítésekor a visszaigazolás végösszege tartalmazza).

Partner szállítási címére. Ez esetben a szállítás az egyedi szerződésben rögzített szállítási címre, a szerződésben rögzített havi egyszeri szállítási napon értékhatártól és fizetési módtól függetlenül díjmentes. Eltérő időpont igénye esetén másik szállítási módot kell választani. Szerződött Partner szállítási címére történő szállítás csak akkor választható, ha a vevő Szerződött Partnerként jelentkezett be.

A “Fizetés” címszó alatt választható a fizetési mód:

Előre utalással, amelyhez az adatok e-mailben kerülnek elküldésre vevő címére.

Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatással, amivel biztonságosan lehet bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Utánvéttel a csomag átvételekor, FOXPOST Csomagautomatába történő kézbesítés esetén csak bankkártyával, házozszállítás esetén a futárnál készpénzben. Ennek felára 490 Ft (a megrendelés véglegesítésekor a visszaigazolás végösszege tartalmazza).

PayPal elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatással, amivel biztonságosan lehet bankkártyával, hitelkártyával, PayPal egyenlegről fizetni.

A megrendelés véglegesítése az ÁSZF elfogadásával és a rendelés elküldésével történik. Vevő a “Rendelés" gomb megnyomásával kijelenti, hogy meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az általa megrendelni kívánt termékeknek, valamint megadott/automatikusan kitöltött adatai helyesen szerepelnek a megrendelésen. Vevő továbbá kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Vevő tudomásul veszi, hogy Eladó jogosult minden kárt és költséget Vevőre hárítani, ami a pontatlanul megadott adatokból ered. Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért kizárja a felelősségét.

Eladó a megrendelés megérkezését elektronikus úton (e-mailben) haladéktalanul visszaigazolja Vevő felé. Amennyiben e visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A rosszul megadott e-mailcím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.