Vásárlás menete

A rendelés/vásárlás menete (ÁSZF kivonat)


A honlapon háromféle lehetőség van a vásárlásra:
  • regisztráció nélkül (vendégként)·
  • regisztrációval (bejelentkezéssel)
  • Szerződött Partnerként (bejelentkezéssel)



A rendelés/vásárlás vázlatos menete:
  • bejelentkezés/regisztráció (nem kötelező)
  • termék(ek) kiválasztása, keresése
  • termék(ek) kosárba helyezése
  • kosár összesítése (módosítás, visszatérés a vásárláshoz, újbóli összesítés)
  • címek megadása (vagy bejelentkezés/regisztráció)
  • szállítási mód kiválasztása
  • fizetési mód kiválasztása
  • megrendelés véglegesítése
  • visszaigazolás érkezése
  • termék(ek) kiszállítása, átvétele

Bejelentkezés/regisztráció: ha szeretné, hogy a webshop megjegyezze a megrendeléshez szükséges adatait
(név, címek, stb.), érdemes regisztrálni. Regisztrációkor meg kell adni a vevő
e-mailcímét és egy 6 jegyű, betűből és számokból álló jelszót. Bejelentkezni a
megadott e-mailcímmel és jelszóval lehet. Regisztrált Vevő személyes adatai
bármikor módosíthatók bejelentkezés után a http://kavekikoto.hu/my-account oldalon.




Regisztráció után a bejelentkezéskor
a Vevő adatai automatikusan betöltődnek, de a pénztárnál módosíthatók.
Lehetőség van a korábbi rendelések megjegyzésére és újrarendelésére is.
Bejelentkezni a vásárlás során a megrendelés véglegesítése előtt bármikor lehetséges.
Elfelejtett jelszó esetén a Elfelejtett jelszó szövegre kattintva kérhet új
jelszót megadott e-mailcímére. Jelentkezni lehet hírlevélre a megfelelő négyzet
bejelölésével.



Szerződött Partner lehet
vállalkozás, gazdasági társaság vagy munkaközösség. Egyedi szerződés létrejötte
után egyénenkénti regisztráció szükséges, majd a szerződéskötéskor kapott
Szerződött Partnerkód megadása. A regisztráció és a bejelentkezés a fentiekkel
megegyező módon működik, csak a Szerződött Partnerkód megadásának szükségességében
tér el.



A termékek kiválasztása/keresése
többféle módon történhet. A felső menüsorban a főkategóriák láthatók. A
kurzor ráhelyezésekor legördülő menüben jelennek meg az alkategóriák.
Rákattintáskor az adott fő- vagy alkategória összes terméke megjelenik a
terméknézetben, ahol név szerint vagy ár szerint rendezhető sorrendjük. Több
megjelenítendő termék esetén gördítésssel és lapozással lehet haladni a
terméknézetben. Ugyanezt megtehetjük a terméknézet bal oldalán lévő függőleges
menüsornál is. Ha a kiválasztott termékre mozgatjuk a kurzort, kiemelés
történik, amely után a képre kattintva a termék adatlapja jelenik meg, vagy
választható a “Kosárba” felirat, amellyel azonnal hozzáadható a kosár
tartalmához a termékből rendelhető legkisebb mennyiség. Előugró ablak
tájékoztat erről, amelyben a “Kosár megtekintése” szövegre kattintva a teljes
kosártartalmat megtekinthetjük, vagy a “Bezárás”-t választva folytathatjuk a
vásárlást.



Az oldal tetején jobb oldalon látható “Kosár” felirat és ikon mellett zárójelben
jelenik meg az eddig kosárban lévő termékek összes mennyisége, rákattintva
előugró ablak mutatja felsorolva a kosárban lévő termékeket, vagy választhatjuk
a “Pénztár” gombot, amely a Pénztárhoz navigál.



A Pénztár oldalon részletesen jelennek meg a kosárba helyezett termékek, itt
módosíthatjuk a mennyiséget, vagy teljesen törölhetjük az adott terméket. (Az
összes termék esetén “Nincs termék a kosaradban!” üzenet jelenik meg, majd a
“Vásárlás folytatása” gombra kattintva lehet visszatérni a főoldalra. A
termékek összesítése alatti sávban van lehetőség a kuponkód vagy a Szerződött
Partnerkód megadására. Jelentkezni lehet hírlevélre a megfelelő négyzet
bejelölésével.



A “Cím megadásánál” megadhatunk számlázási és szállítási címet. Ha
bejelentkeztünk, a címadatok automatikusan betöltődnek, de módosíthatók. A nem
regisztrált vevő esetén az adatok csupán az adott rendeléshez lesznek rögzítve.
Szállítási cím csak Magyarország határain belüli cím lehet, ettől eltérő adatok
megadása esetén a szerződés nem jön létre.



A “Szállítás” címszó alatt választható a
szállítási mód:


·
FOXPOST
csomagautomatán keresztül. Csomagautomata csak a megjelenő listából
választható. A szállítás díja 790 Ft, 25 000 Ft kosárérték felett a szállítás
díjmentes. Ha a csomag megérkezett a kiválasztott automatába, SMS-ben
értesítést kap róla. Az üzenetben szereplő, egyedi, csak Ön által ismert kóddal
nyithatja ki az automata megfelelő fiókját. Az utánvétes fizetési mód
választása esetén a csomag átvételekor kell fizetni bankkártyával, ennek felára
290 Ft (a megrendelés véglegesítésekor a visszaigazolás végösszege
tartalmazza).


·
Házhozszállítás.
Szállítás csak Magyarország határain belül kérhető. A szállítás díja 1590 Ft,
25 000 Ft kosárérték felett a szállítás díjmentes. Az utánvétes fizetési mód
választása esetén a csomag átvételekor kell fizetni, ennek felára 290 Ft (a
megrendelés véglegesítésekor a visszaigazolás végösszege tartalmazza).


·
Partner
szállítási címére. Ez esetben a szállítás az egyedi szerződésben rögzített
szállítási címre, a szerződésben rögzített havi egyszeri szállítási napon
értékhatártól és fizetési módtól függetlenül díjmentes. Eltérő időpont igénye
esetén másik szállítási módot kell választani. Szerződött Partner szállítási
címére történő szállítás csak akkor választható, ha a vevő Szerződött
Partnerként jelentkezett be.


A “Fizetés” címszó
alatt választható a fizetési mód:


·
Előre
utalással, amelyhez az adatok e-mailben kerülnek elküldésre vevő címére.


·
Barion elektronikus
fizetéseket lebonyolító szolgáltatással, amivel biztonságosan lehet
bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást
nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz
kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.


·
Utánvéttel:
a csomag átvételekor, FOXPOST Csomagautomatába történő kézbesítés esetén csak
bankkártyával, házozszállítás esetén a futárnál készpénzben. Ennek felára 290
Ft (a megrendelés véglegesítésekor a visszaigazolás végösszege tartalmazza).


·
PayPal
elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatással, amivel biztonságosan
lehet bankkártyával, hitelkártyával, PayPal egyenlegről fizetni.


A megrendelés
véglegesítése az ÁSZF elfogadásával és a rendelés elküldésével történik.
Vevő a “Rendelés" gomb megnyomásával kijelenti, hogy meggyőződött arról,
hogy a kosár tartalma megfelel az általa megrendelni kívánt termékeknek,
valamint megadott/automatikusan kitöltött adatai helyesen szerepelnek a
megrendelésen. Vevő továbbá kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát
megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti
visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Vevő tudomásul
veszi, hogy Eladó jogosult minden kárt és költséget Vevőre hárítani, ami a
pontatlanul megadott adatokból ered. Eladó a pontatlan adatbevitel alapján
történő teljesítésért kizárja a felelősségét.



Eladó a megrendelés megérkezését elektronikus úton (e-mailben) haladéktalanul
visszaigazolja Vevő felé. Amennyiben e visszaigazolás a Vevő megrendelésének
elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, Vevő mentesül
az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A rosszul megadott
e-mailcím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás
kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.